Ten feet off the ground

Igår var jag på dansen, så roligt! Vi började på en ny koreografi till Apologize och den är så fin. Min danslärare gör alltid, alltid, sjukt fina koreografier och ja jag blir helt glad typ. Kunde inte riktigt allt men jag ska bara träna så blir allt sjukt fint.
Något som inte är så fint är att försöka ta sig igenom en skock svettiga femtiplussare när det är drickapaus. Dom dansar motionsdans, ser jättetöntigt ut. Störde oss gjorde de också, när min lärare skulle gå igenom de nya stegen. Svettiga femtiplussare alltså, de är hopplösa.


Kommentarer
Postat av: Ida

Du borde prova box, moahha :D

2008-02-09 @ 15:51:37
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0