Somebody hit the lights

Åh, idag var en rolig dag. Jag och Lina har hängt i idrottshallen nästan hela skoldagen, vi har bökat ihop två små koreografier som vi skulle visa och lära våra kära medmänniskor på skolan. Vi hade tre pass, först hälften av sexorna sedan andra hälften, efter det hälften av åttorna.
Det var så roligt. Även om det inte riktigt är min sorts dans, det var mer Lina-dans. Såntdär gung och liksom street eller vad man ska säga. Jag är mera jazz. Men Lina sa att det inte såg ut som poo när jag svängde mina lurviga så jag får väl tro henne.
Men snacka om att man är trött på AM to PM som vi hade till sexornas dans!

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0