Fryst slask med fotspår en masse

Hej hopp! Nu sitter jag i skolan och väntar på att det ska låta ding dong och skolan börjar. Nej inte riktigt men snart ska jag gå ner till entrén och möta mina vener.
Det var krångligt att gå från tågstationen (där min mamma släppte av mig med bilen) till skolan, under tunneln gick det bra för där var det torrt men sen var det typ fryst slask med fotspår en masse i hela vägen till plugget. Jobbigt. Jag hade åttakommafemcentimeters-skorna också, höh.

Åh, nu gick precis min darling förbi. S, haha. S har varit sjuk typ hela veckan men verkar friskare, fast h-n hostar ganska mycket, det vet jag för h-n satt på andra sidan bokhyllan och hostade som en liten kulting. Så gulligt då.

Fredaggggggg! Hurra hurra hurra.

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0