Bara nåt jag svängde ihop

Idag hängde jag med Sara. Det var fun. Vi provade solglasögon och jag hittade två jättefina! Jaaa det är tidigt men shit the same, ehhh. Men aah jag var i Stockholm i lördags ju så jag har liksom bara trettiåtta spänn kvar. Får vänta tills jag får min månadspeng, då kan jag springa till H&M och Åhléns med en slant i nypan och köpa brillorna.
Nu på kvällen lagade jag mat, det blev en schweet kycklingsaltimbocca! Bara nåt jag svängde ihop, hähähähä.

Jag ska äta en kaka nu, sen ska jag titta på teve. So long kolastång!


Kommentarer
Postat av: Ida

Svar: Din broder har talat om det ;) Så me knows. Hehe eller hur superspejsat ju. Tkte han det gick bra?

2008-02-20 @ 21:43:20
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0