Thoughts easy disappear

(Det här skulle egenligen ha publicerats i söndags, 30/3)

Idag fick jag vårvibbar. Åh.


Snörde på mig mina röda converse (de är lite mindre än mina vanliga svarta, lite skavsår men whatta heck) och gick en promenad med vovven. Jag lyssnade på Sugarplum Fairy! Åh, det har jag inte gjort på jättelänge. Det kändes väldigt fint, strosa omkring med solen i ögonen och lyssna på Let Me Try och Sweet Jackie.

Så nu är jag lite kär i dem. Om man är det kan man kolla på deras myspace för dom laddar upp massa söta bloggar från Spanien där dom spelar in nya grejer. Så nu tycker jag att det är himla gulligt med pojkar som pratar ganska svensk engelska.


Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0