Tänder

I vintras hade jag en tand som delades i två. Jag tappade ena delen när jag tuggade ett hårt tuggummi och den andra hängde kvar ett bra tag, jag är inge bra med tänder. Till slut lossnade den i alla fall. För någon vecka sedan hände samma sak, tanden delades i två. En del tappade jag ganska raskt men då upptäckte jag till min fasa att tanden var delad i tre delar. Som en peacemärke. Så nu har jag två delar; en lite större och en pytteliten. Den pyttelilla sitter jättehårt. Den större har jag vickat frenetiskt på i några timmar nu. In fact, min tumme is turning in to a russin. Uh.

Åååh min blogg är så intressant.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tandlossning är SCARY! :S

2007-09-15 @ 17:41:26
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0