Rivierans Guldgossar

Skola idag! Redovisade äntligen franskan och hade producentgruppsmöte. Vi har stora planer! Satte lite roller och sådär, det känns ganska bra. Jag håller gryymt mycket på huvudrollen, har hittat perfekta människan för den. Tycker jag. Ahh.
På eftermiddagen tänkte jag och Marie leka men hon har fått kompisförbud! Hon måste arbeta! Men jag tycker Marie är skitduktig. Hmpf! Aja, jag hängde istället med Nelly till frisören. Hon klippte lugg och blev såååå jäkla fin. Då ångrar jag verkligen att jag klippte kort, det är såå snyggt med långt hår och lång spikrak lugg. Sätta upp i knut (som jag aldrig hann göra a-r-g-h!!!) och låta luggen vara, bajssnygt det med. Så så blev det!!
Nu ikväll ska jag och min kära mor på teater i Stockholm - Rivierans Guldgossar tror jag den hette. Ska bli rätt pleasant. Jag har hängt på mig massa berlocker på mitt Pandora-armband som låter när jag trycker ner en ny tangent. Plonk, plonk plonk.

Puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ha så kul i huvudstaden :D

2007-10-05 @ 18:55:30
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Marie

Hehe, Vad bra att du tror på mig Jeno! jag ser fram emot att se Nellys nya frisyr :D

2007-10-05 @ 21:09:32
Postat av: Sara

Jag vill också se nelly :D

2007-10-05 @ 21:47:17
URL: http://forceman.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0