Jag vill chilla i vinrött

image270
Jag firar första dagen på höstlovet med att chilla som tusan! Verkligheten är ingen vacker syn så jag låtsas att jag hoppar omkring såhär. 

Kofta: Jag vill ha en big kofta som man kan ha strumpbyxor till. Den här är fin.
Tischa: Tranor, kassettband, skor och en penna. Väldigt Jeno känns det som!
Halsduk: Jag fryser som satan! Jag virar in mig i min kashmirscarf men en svart från Lindex hade också varit fint.
Leggings: Gråa från H&M.
Sockor: Eller vad ska man kalla dem? Pom-pom slippers från Topshop. Så söta.

Kommentarer
Postat av: Sara

megacool tröja !

2007-11-02 @ 16:33:28
URL: http://forceman.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0