Snöig halloween hos Nely

Igår var jag på halloweenfest hos Nelly! Fett kul! Ja ja, halloween var egentligen i onsdags, blabla. Vi firade igår! Jag var mumie, bild kommer naturligtvis... Vi tittade på en skräckfilm jag inte tyckte var jätteläskig. Vi tittade på The Notebook och blev lite ledsna i ögat. Nästan.
Runt tre tittar Nelly ut och ropar att det har snöat! Wooh!! Ett hyfsat tjockt snötäcke låg över hela gården. Alla förutom jag och Marie kutade ut och lekte i snön. Jag och Marie frös redan så vi höll hos inne. Men efter en stund insåg vi att vi var tvungna. Att gå ut. Snöbollskrig, hoppa på snöig studsmatt aoch göra mönster i snön följde. I Converse och tunna strumpbyxor. Men man var varm inuti! Hehe. Vi somnade runt kvart över fyra halv fem. Eller, jag somnade redan under The Notebook men vaknade lite och blev pigg igen. Jag är inte trött ännu. Kommer nog snart. Ajöss

Kommentarer
Postat av: Ida

WOOHOO the notebook. Chic flick big time :D Boken ska tydligen vara bra :)

2007-11-04 @ 21:02:58
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0