Leave the body, leave the mind

Hemkommen från dansen! Det var jätteroligt. Jag har missat två gånger, först när jag var i Falun och då kände jag mig som värsta nollan, de hade såklart börjat på en ny dans när jag var borta. Sen missade jag förra veckan igen. Nu gick det i alla fall lite bättre! Tycker så mycket om dansen. Jazz är mitt rätta element eller nåt, höhöh. Nä men det passar mig tror jag.
Nu letar jag efter låten vi dansade till. Hittar den men en annan version, med bara piano eller nåt. Vill ju ha den med bas och såntdär rasp på gitarrsträngar. Så låter det där jag försöker spela på broderns gitarr. Inte fint, men i låten passar det perfekt. To Be Gone med Anna Ternheim. Bra låt!

Förövrigt är jag i en musiksvacka. Har inga bra låtar. Eller jo, några. Men jag har märkt en sak. Alla låtar jag lyssnar på nu är lugna! Jag som aldrig lyssnar på lugn musik! Hm. Varför hittar jag då ingen inre harmoni? Varför är jag då så stressad? Jösses. Kanske borde ha iPoden på tjufyra sju och bara lyssna på låtar som får mig att chilla ner. Aaaahh.

Kommentarer
Postat av: Ida

IDA HAR MASSA BRA MUSIK :D

2007-11-28 @ 07:09:59
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Sara

Ja visst känns det som att man lyssnar på många lite lugnare låtar ;O

2007-11-29 @ 20:17:21
URL: http://forceman.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0