So beautiful with your sac Chanel

Näst sista (och näst första för mig) dagen i skolan den här veckan, övade franska hela dagen. Redovisning i morgon på 15, iiih. På eftermiddagen hade niorna show den var ju... nice. Brodern glänste i alla fall i rollen som pizzabud och dansande flaggstång, haha! *stolt*
Gick ut på eftermiddagen och tog den omtalade morsdagsbilden, ska bara fixa lite med den så är den klar! Nice med en krispigt grön åker i bakgrunden, hähä.
 I morgon åker vi ut med båten igen, jihoo! Nu är jag ju frisk så jag behöver inte ligga i sängen 80% av tiden och snora. Ut på promenader och trampa i fåskit, jäää. Mälaren, here I come.

Dagens låt: Les fatals picards: L'amour à la francaise

Toodles!


Kommentarer
Postat av: Umundu

kul för dig - trampa i får skit det låter ju nice;D
Håller i alla fal helt klart med dig, din bror var värkligen guldkanten på hela showen ;):D.

2007-05-24 @ 19:37:44

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0