But I swear I didn't know for sure

Konstaterar, som ganska många andra bloggare, att det känns som en måndag idag, fast det är onsdag! Hey, it works for me. Jag klagar inte. Inte alls.
Idag satte jag upp nya terminsmål med Zandra, jag satte på toook för låga mål den här terminen! ÅåH mAh GaAaAaAd LiXåM!!!1
Men nu är det ändrat, skönt. Så idag jobbade jag mest franish. PLUSSSSSSSSSSSS att jag har mejlat HOTSPOT en massa frågor!!!! För på det engelskasteget jag är på ska man liksom intervjua en person, då intervjuar jag henne. ^__^ Mihi! Hotspot äger. xD
Nu på eftermiddagen var det tänkt att jag och mozzie skulle gå och få en fästingspruta men nehe, det var tydligen inget "drop-in" grejsegrejs idag där vi skulle ta våra små sprutor. Prutt på er då. Jag som hade förberett mig mentalt hela dagen. Toodles.


Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0