Senapsartagerska

Beställde precis två plagg inför den stundande hösten som landar i brevlådan (not... Ica Bergvreten men det låter så spejsigt när man säger landar i brevlådan) inom kort. Happy happy! :D

Idag gick jag och mami en lång promenad med vovven, skönt! Det blev riktigt varmt efter ett tag. När jag kom hem tog jag massa bilder på mig själv med självutlösaren. I mjukisbyxor och slappartröja. Heh. Mami och papi tittar på något deprimerande program om två pensionärer som försöker fatta sitt livs sista beslut: äldreboende eller dö i barndomshemmet i sin egen avföring? Okej inte riktigt så men typ. Brrrrr. 

Vad ska jag göra i morgon??? Mamma börjar jobba, pappa och Jacob ska bygga. Blir väl framför datorn. Nej förresten jag vill läsa i min bok. Så får det bli. Den jag läser, Det Goda Livet, är värsta rolig. >.< Poppy växer upp i början av 1900-talet och är så sjukt naiv. Men hon syr sina egna kläder och har hennafärgat hår i bob. Och dessutom är hon senapsarvtagerska och god för flera miljoner. So long!

Dagens låt: Your love alone is not enough - Manic Street Preachers ft. Nina Persson


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag ska också läsa hela dagen lång imorgon. Har Joyce Carol Oates biografi av Marilyn Monroe som väntar direkt efter HP XD

2007-07-29 @ 23:01:11
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0