Totally Unnecessary Blog

Min mama hängde på i skolan idag. Jag tror inte att jag blev alltför mammig eller att hon typ... skämde ut mig. Och jag tror inte att mina vänner blev rädda för henne. Ha ha. Nej men det var väl hyfsat nice. Mama måste få se hur jag har det såklart. :D
Och hon måste såklart få snacka lite franish med Minna. Såklart. Men.. annars tror jag inte att det hänt nåt speciellt faktiskt. Eller, jo. Men my lips are sealed.

Har jag berättat förresten om att jag lätt svimmar? Det gör jag i alla fall. Liksom, blodsockret bara tjupp ner i botten och Jeno bara tjupp ner i golvet. :p Inte så kul, särskilt då det ofta händer när man liksom är på stan och kanske liksom inte ätit så mycket på ett tag. En gång var det jättevarmt i en blomaffär, det var nyårsafton och alla skulle ha blommor. Packat med folk i en pytteliten affär, det var det sista ärendet jag och Mozzie sprang på stan och jag svimmade. Blä, pinsamt och asjobbigt. Men men.
I Västerås i lördags var jag ninjanära att svimma. Vi var inne på H&M och jag hade precis fått tag på en supersöt klännings-topp i grått. Skulle precis heada over to the provhytter, så började jag sådär svettas och det susade i öronen.
- Mamma jag tror jag...
- Ska du svimma? (med på noterna)
Så jag fick släppa den lilla toppen och ta tag i Mozzie, ut på gatan för att köpa ett äpple och en läsk för att få upp blodsockret. Sen orkade jag inte gå in på H&M igen. Det var synd. För nu vill jag ha den där toppen. :p

Kommentarer
Postat av: Marie

Det bar synd att du inte orkade då.. J

2007-02-01 @ 19:59:48
Postat av: Anonym

det blev lite fel jag skulle fortsätta att sktiva men når blev knäppt, jaja, jag skulle vara skriva att jag hade vilja se den ;D

2007-02-01 @ 20:01:05

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0