Peanutbutter sauce

Hemma från the plugg. Comeniusveckan är startad, det är om kvinnans roll i the sammhälle. Jag, Lina, Sara och Amanda fick i uppgift att gå till 1) Swedbank, 2) Nordea och 3) Handelsbanken och fråga hur många kvinnor respektive män som jobbade där och så vidare. Det gick hyfsat bra. :p
Vi käkade sedan lunchbuffé på Vita Elefanten, thaimat. Naam! Deras jordnötssås var like heaven, särskilt tillsammans med kycklingspetten. Naaaaam. :D 

Nu har jag blivit medlem på outfits.se och dagens klädsel (min första uppladdade) finns att skåda där. :D Vote for me, jag heter Jeno. Yeeeeeeeah. 

Och jag är lycklig, för jag har hittat TRE teman till min mobil med Svampbob! Jeejj. Okej, nu ska jag sticka, toodles!   

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0