Parkas is the shiet.

Hotspot har köpt en Prada-parkas. :( Snyft. Det är synd om mig. Den hon köpte är självfallet snygg, men jag skulle (om jag fick drömma) hellre ha denna, från See by Chloé. Buuh. Det är bara börja spara...jag har inte ens tusen spänn på kontot. Blä.
EP skrev om sommarjobb idag. Nästan alla jobb de skrev om krävde minst 18 år av sina anställda. Eller 16. Ge mig pengar!
I alla fall, jag har spanat in Acnes mycket mer plånboksvänligare parkas. Den är också mycket, mycket snygg. Men är den sådär kort i ärmarna eller? Då fryser man jue. :S Fast den ser ganska uppvikt ut. Jag får ta och prova den nån gång. :D Annars..... ja. :P Då får jag gå utan jacka. Hostiga toodles.

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0