Min dag i bilder

Uh, vart tog dagen vägen? Sov absolut inte bort den, var uppe redan runt halv nio! Jag antar att jag har...

kollat på och hjälpt till när far min har kaklat. (don't mind the green stuff, det är bara nåt grejs man ska ha under)

Kakel

Sen... gick jag med Max. (snuttig bild, dock ej från turen!)

Max

Åt lunch. (ser sjukt trött, ovårdad och allmänt... euw ut. :p)

Lunch

Kakelassisterade lite till. (again, don't mind the green stuff)

Kakel

Jobbade med tidningen. (jag sitter inte sådär nära skärmen, skulle bara komma med lagom spontant på bilden. Och jag ska snart byta rum, är inte överförtjust i de gula tapeterna!)

Plugg

Fikade en semla. (EN! De här bilderna är från gårdagen när vi bakade dem :D)

Semla

Tog flumfula bilder på mig själv. (inget att kommentera förutom att jag ser sunkig ut även här.)

Flum!



The end.

Kommentarer
Postat av: loii

dt verkar som att du har haft en toppendag jeno!!!:D ;)

2007-02-19 @ 21:30:10
Postat av: Anonym

dt verkar som att du har haft en toppendag jeno!!!:D ;)

2007-02-19 @ 21:30:45
Postat av: Anonym

dt verkar som att du har haft en toppendag jeno!!!:D ;)

2007-02-19 @ 21:30:46

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0