X & Y

image281


Idag var en bitchig dag för vårat gäng. Jag och Lina bitchade oss mest men Sara var med på en kant. Haha! Vi hade prov på morgonen förreste, massa grejs till sexkursen. Pinigt värre! Not. Men det gick i alla fall hyfsat på provet, jag chansade lite ibland höhö. Typ skrev till massa nördiga saker om det såg tomt ut. Men det skummaste var typ sista meningen på hur ett barn kommer till "vid 9 månader är det dags för barnet att födas. Barnet ligger med huvudet nedåt och förs ut med hjälp av moderns krystningar." Jao jag var trött antar jag.  Nej nu ska jag gå och snyta mig, jag är jätteförkyld.
Snacka om att jag och Lina är lama. Vi kör alfabetet med djur på msn. Haha. Jag har fastnat på Y. Jag försökte med ynklig hare men det sa Lina var fusk. Hmmmmmmm....

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0