Storstan' med Lina

Hej hopp! Igår for jag med bussen till Linas hem i Uppsala. Vi åt pizza på grund av att vi inte kom in i huset - Lina hade glömt sina nycklar så det blev till att äta en bit därifrån och vänta till hennes mamma kom hem. Sen knaprade vi gelébönor och runt fyra somnade vi.
Dagen därpå (eller ja, samma dag som när vi somnade) åkte vi till Stockholm! Väldigt spännande. Jag köpte mat, mat och mera mat kändes det som - wok till lunch och Ben&Jerry's kulglass!! Hurra!
På American Apparel letade jag jättemycket efter en kofta jag hittat på deras hemsida men jag hittade den inte. Så nu kanske jag ska inleda operation försöka få mammas tillstånd att beställa från aa's hemsida. Jag får se hur det går.
Det enda jag egentligen köpte var en klänning till nyårsafton, den var från Monki, puffig och fin. Jag vill inte visa en bild på den helt än men en liten smygkik bjuder jag på, generöst va. 


Kommentarer
Postat av: Matilda

ååh vad sugen jag blev på ben&jerrys nu!

2007-12-28 @ 17:57:24
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0