So this is christmas

Fyra dagar kvar till jul. Min julkänsla är fullkomligt bortblåst, om jag någon gång hade minsta antydan till dito. Allt har liksom krashat fullkomligt och nu känns inte jul prioriterat alls.
Gårdagen (jag har inte skrivit konkret om det och planerar inte att göra det heller) gick bra, det var väldigt vackert och väldigt jobbigt. Men efteråt kändes det bra. Eller, inte bra, det är fortfarande något av det svåraste jag gått igenom, men det kändes okej. Under omständigheterna okej.

Det här blev mest bara svammel för dem som inte förstår vad jag svamlar om men det är struntsamma. Huvudsaken är att min julkänsla inte kommer att infinna sig över huvud taget i år. Det känns även det under omständigheterna okej. Jag bryr mig inte. Nu vill jag bara umgås med mina nära och kära och glömma allt vad julstress heter. Det är inte prioriterat, helt enkelt. Det finns bra mycket viktigare saker att tänka på.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hang in there Jeno!

2007-12-21 @ 19:52:17
URL: http://forceman.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0