Säg det till tjejen och kompisen

Idag var jag, mamma och hunden i Västerås. Jag köpte nya pjuck! Bild kommer tids nog, höhö. Sedan bar det av hemåt, picka upp far och bror som var på körskolan. Brorsan ska ju övningsköra snart! Då kan han skjutsa mig, woho.
Hemma börjades det med julpyntet! Fast lite arg blev jag för min minigran befann sig inte à la maison, inte hemma alltså. Så den ska vi hämta hem i morgon. Mami har gjort så fint här hemma! Köket är en enda julig oas eller nåt. Jag fick den stora uppgiften att pynta iordning adventsljusstaken! Den blev läcker med vit mossa och de där små små tygtomtarna med pipresnarben vi alltid har. Ena tomten har en röd tygponcho på sig, väldigt nice!

Nu nöter jag "Alla som inte dansar är våldtäktsmän" av Maskinen. Räknar med att jag har tröttnat på den tills i morgon, den är ju ganska ehh... tjatig. Men men. Sånt får man ta! So long, kolastång.

Kommentarer
Postat av: Ida

Låten är helt sick men ändå så bra ;) Åh, jag vill också köra ju (A)

2007-12-02 @ 10:53:11
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0