Our love is not a victory march

Mysiga lördag! Idag har jag, min far och min mor varit ner en snabb sväng på staden. Jag ordnade upp några saker. Sedan bar det av hemåt, jag hade med mig min fina minijulgran som stått förvarad i vårt båthus. Köpte dessutom nya kulor till den! Så när jag kom hem dekorerade jag den och jag måste säga att jag tyckte den blev hemskt charmant. Ni kanske får se en bild sedan om ni är snälla.
Det är väldigt grått ute, eller, det var grått men nu är det mörkt. Klockan är inte ens fyra. Men snart går vi mot ljusare tider, gott folk! En bild från tvåtiden får avsluta det här inlägget (fotat genom mitt fönster). Väldigt grått var det. Kan det inte snöa litegrann?

image299

So long! 

Kommentarer
Postat av: Ida

Hallelujah låten är bäst. Hört versionen av Jeff Buckley?

2007-12-16 @ 15:42:30
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0