Let them wonder, oh why

Idag har jag jobbat hårt minsann. Franska och bild, yes yes. Och så sydde jag ett par ganska misslyckade brallor men nu vet jag i alla fall hur jag ska göra. Ska göras kostymer till åttornas show nämligen! Yey.
Snart är det konf, sista gången, phu. Pallar inte riktigt mer den här terminen heh. Nej men det finns ju lite trevliga människor där som gör det lite lättare. Fast shit vad Lina var purken idag i skolan! Nej hon var inte purken hon var fasen pissed off! Grrr! Och jag som gav henne en satsuma.
HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: Sara

varför va lina så pissed?

2007-12-06 @ 21:31:29
URL: http://forceman.blogg.se
Postat av: Jeno

Sara: jag tror inte hon vill att jag ska avslöja det. Men det är bara tre bokstäver!

2007-12-07 @ 16:57:05
URL: http://slumpadebusigheter.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0