Grace and dancing feet

Igår hade jag verkligen ingen lust att blogga. Jag gjorde annat istället. Hade lite humörskiftningar så att säga. Nu sitter jag i skolan och har kopierat upp en massa lappar till alla statisterna om vad vederbörande ska ha på sig. Så så fort jag får syn på en statist ska jag alltså stoppa en lapp i handen på denne. Lite osäker metod, jag tänkte faktiskt sätta upp dem på anslagstavlan först men det fanns inga pluppar. Ska fråga någon lärare sedan om pluppar.

Nufunnen kärlek: Bloc Party. Nu lyssnar jag på The Prayer, skitbra komma igång-låt. Bra danslåt också kan jag tänka mig. Nej nu ska jag.... äh, jag vet inte. Vänta på de andra. Jag kommer ju så tidigt numera. Inte för att jag inte skulle kunna cykla haha. Men orka. Nu måste jag sluta innan detta inlägg helt blir överfyllt av Jeno-svammel. So long, kolastång!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Har lyssnat lite på Bloc Party, och de är verkligen bra.

2007-12-19 @ 16:47:09
URL: http://linnealinnea.webblogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0