En blå pepparkaka

Nu sitter jag i skolan. På vägen hit träffade jag Kristina och Klara som... ja, vad gjorde de egentligen? Hehe. Nej men det var för MUF's räkning, de och några till ville få people att joina. Jag fick en urtjusig MUF-pepparkaka!
Tidigare har jag dissat tanken på att joina MUF men nu vet jag inte riktigt. Inte bara för att jag fick en pepparkaka, nej nej, men för att det kanske börjar bli dags att ta ställning snart? Att kunna själv, hehe.
Fast det verkar lite läskigt faktiskt. Jag är inte så tuff och det verkar man behöva vara. Jag skulle inte kunna börja debattera om varför sjukhusen ska privatiseras bara sådär som Kristina kan. Hjälp! Men men. Jag ska väl trycka i mig min pepparkaka snart. Fast det vill jag ju inte! Den var ju så tjusig. Nåja. Jag ska fråga ut Stina lite mer när hon kommer tillbaka.

Kommentarer
Postat av: stina

vad hände med utfrågningen? ;) haha. men peppisarna var urtjusiga verkligen :D maaaade byyyy lajna ööbeeerg

2007-12-06 @ 20:04:18
URL: http://schtina.bilddagboken

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0