Don't stop push it now

image307

Jeans från Acne, brors gamla ulltröja och secondhandscarf.

Dumma dumma, det går ju inte att ladda upp bilder. Bara den här hann jag få upp innan allt kajkade ihop sig och den är ju jätteenorm. Nåväl. Idag har vi julstökat lite sådär. Det blir väl något uppesittarkvällsliknande ikväll, då har mamma lovat att vi ska baka lite julgodis. Apropå julgodis är det nu cirka sex timmar och trettio minuter kvar på mitt godis- och läskuppehåll! Då får jag en slant av min pappa. Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Ida

GOD JUL JENO!

2007-12-23 @ 20:47:42
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0