Intressant fakta om en dag i Jennys liv

Goddag, idag var det måndag och jag pluggade för första gången den här terminen i skolan. Svenska. 
Vi åt lunch och spanade på de nya sexorna, jag fick en liten flumattack och fnissade tills jag grät. Livet är hårt hehe. Jag tycker inte om pannbiffen i skolan, sammanpressat brosk och rens typ. Efter lunch jobbade jag lite mera.

På eftermiddagen bakade jag citronmuffins men tyvärr får jag inte smaka dem själv. Papi missade nämligen sin tandläkartid för typ två veckor sedan och när tandläkaren ringde och bokade en ny tid med honom sa hon typ att straffet var att ta med fikabröd. Jeno anmälde sig frivillig som bakare av fikabröd och pappa valde citron. Så så blev det.
Idag fick även vovven en alldeles egen arla-ko. Han älskar den!

Ha en angenäm kväll

er Jeno

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0