Jag. Älskar. Listor. 4-evaaah.

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? En svart, tråkig från Paris.
2. vad använder du just nu för skor? Svarta Converse, blåa från Northbrook, eller mammas gamla buggisar.
3. favoritfärg på kläder? SVART! ;D
4. favoritmaterial på kläder? Bomull, I guess. (eller cotton som Lina föredrar ;D)
5. favoritaffärer? H&M...
6. favoritmärke? Är det töntigt att säga märken man inte har ett enda plagg från? Chanel, Carin Wester, Minimarket.

GREJER
vad har du för:
2. plånbok?
En röd.
3. smycken? Halsband... just nu; min flamingo.
4. solglasögon? Svarta stora, pilotisar, wayfarers.
5. nagellack? Neonrosa såklart.
6. mp3? Ipod shuffle.
7. mobil? SonyEricsson Z530i.

BLANDAT
1. vad har du i din:
a) jackficka just nu? Den är tom tror jag!
b) handväska eller liknande just nu? *springer och hämtar* vantar loggbok random skolpapper pennfodral mobil glasögonfodral svampbobplåster godispapper en spegel burts bees rosebud busstidtabell och ett hårspänne.
2. vad är du beroende av? Kramar, glass och... att göra halsband i lera.
3. vilken sorts lipsyl använder du? Rosebud eller Burts Bees.
4. vad tror du på? Vem ska jag tro på tro på tro på när, tro på när det är såhär!
5. vad köpte du senast? Topplack från Depend.
6. har du nåt husdjur? Ja, snuttiga snutten Max!
7. vad bor du i? I ett rött radhus.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jeno, som ett litet svar på din kommentar ;) : Men måste få hata och klaga utan att vara avis juuu :P

Snagoo is the shit :P The dog of my life XD

2007-04-03 @ 20:43:52
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Elin

Listor är too funny!! men jag förstår att folk tycker det blir lite drygt ibland!

2007-04-03 @ 22:52:05
URL: http://ohre.blogg.se
Postat av: Ida

Jeno the list guru :D

2007-04-04 @ 08:38:24
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0