Hyllning till GA

Greys Anatomy ikväll! WOHOOOOOOOOO. Dumma hockey och förstöra De Heliga Onsdagarna, förut alltså. Vad föredrar man? Typ fem (eller hur många de nu är) äckligt svettiga buffliga skäggiga stora hockeyspelare:



eller McSteamy, McDreamy och McMeany? (sistnämnda är mitt påhitt för att han är så dum)

      

Kom igen, the choice is ovbious. Självklart väljer man hockeyn! Neeej jag menar Greys. En timme av spänning, kärlek, humor, snyggos, tankar och det kanske är lite lärorikt också? Om man snappar upp allt läkarnsack i alla fall. Det gör inte jag. Mwahahaha. Toodles!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men självklart väljer man LOST framför greys anatomy! ååh!

2007-04-19 @ 18:43:10
URL: http://allrightnow.webblogg.se/
Postat av: Linn

Åh, jag älskar verkligen Grey's Anaomty. Men förra säsongen var det på tisdagar, perfekt! Men nu är det på onsdagar, precis samma tid som Top Model. Så jag kan tyvärr inte se på det längre :P

2007-04-20 @ 22:52:06
URL: http://touchofsummer.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0