Bland dubbelmuffar och gumminipples

Tji fick Ida, hela dagen igår fullständigt ignorerade jag datorn. Mwahahaha!

Idag åkte mozzie, jag och pappa till Västerås för att 1) reklamera en badrumshandfatsgrejsegrejskomod som var typ lutande eller nåt. Jag vet inte. Men vi skulle få en ny på fredag i alla fall. (vi bygger om hemma som våra kära grannar borde vara très medvetna om vid det här laget.) 2) vi skulle till Clas Ohlson och köpa patroner till skrivaren. Och 3) papa ville spana in lite rör och annat spännande på Bauhaus.

När vi väl var där upptäckte jag att en del produkter lätt kan tolkas fel. Pappa fingrade bland annat på en muff. Det fanns alla möjliga sortes muffar, till och med dubbelmuffar! Do I need to say moore? Mozzie fick hålla i mig för att jag inte skulle ramla ihop i en enda skrattande hög. Vi movade on och en stund senare upptäckte jag nipplarna. Ååh, vad fina de var. Gumminipples! Wow!! Skrattanfall återigen. Phew.
Sen när vi kom hem igen fick Jeno akut godisbehov så hon tog med sig sin käre bror och cyklade till andra änden av stan för att getta lite candy på godisgallerian. Mums!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ställen som Bauhaus och Clas Ohlson har många myskohinky grejer :P Ja, vi är très medvetna om erat byggande :D

2006-12-31 @ 15:27:11
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0