Tråkiga saker jag kände för att slänga ur mig

Idag fightades jag och min bror om vem som kunde klara ut andra delen av Samorost 2 (jag vet att jag tjatar haha) först. Han vann men det var för att min dator var knäpp i bollen. Eller, det trodde jag i alla fall, egentligen var allt som det skulle men jag inbillade mig någonting och startade om skiten.
Mitt schmink har kommit nu eller det kom för några dagar sedan. Tre läppstift! Och ett läppglans, jag får panik av läppglans, särskilt de extra kladdiga. Sitter som paralyserad och ba "åhhh det får inte smeta sig i håret". Ett Hello Kitty jag fick av Lauren (Saras rara kusin) i början av januari är inte alls lika kladdigt, det läppglanset gillar jag.

Nu har jag fått min månadspeng också, så jag vill köpa saker. Kläder med rosetter och hjärtan och små gulliga kaniner på. Okej inte kaniner. Men ahh.

Kommentarer
Postat av: amaanda the fjortis

OMG, jag älskar lipgloss !
P.S: Titta gärna in i min nya blogg! :D

2008-03-28 @ 22:13:31
URL: http://fjortislivet.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0