Run children, run away

Sista dagen i skolan innan påsklovet. Det var påskrace, jag och Amanda byggde en himlans tjusig katapult. Det blev en kossa som mugg eller mugg som kossa och sen målade jag botten sommarängsgrön med en massa färgglada blommor på. När vi skulle fyra iväg sandpåsen hoppade den bara ut ur muggen/kossan så den kom inte så långt vilket ju var målet. Men vi fick första pris för snyggast konstruktion i alla fall!

Ikväll ska gänget hänga och äta pöpcorn och titta på läskig film. Jag kommer kräkas av rädsla.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh jag minns påskracet förra året. Då Viktor var kommentator, haha^^

Glad Påsk

2008-03-21 @ 10:27:55
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0