Turné, tåg och tårta

Hej! Idag var jag och familjen ute på turné, mot Södertälje åkte vi med brum brum bilen. Där träffade vi min farbror och pratade med honom. Det är som det är nu för tiden, liksom. Lite hopplöst men lite hoppfullt i alla fall. Sedan kom min kusin, hans fru och deras Lukas och han är två år. Det var fint. Jag och Lukas lekte med tåg och sådär, på mattan fanns ett mönster vi bestämde var räls.
Åkte till farmor som bor utanför Södertälje och åt tårta hos henne. Prinsesstårta, är inte det typ världens godaste tårta? Jag drack hallonsoda i glasflaska till, som alltid hos farmor. Mys.

Nu ska jag göra något annat, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag diggar dina gissningar, tyvärr var alla fel. Utför min papa exotiska experiment? Jag är rädd att hans experiment endast är supertrista :P

2008-01-06 @ 20:10:05
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0