It gives me thrills to wind you up

Det finns så många dåliga låtar. Här är tre.

+ Soldier Boy
Inte fan vet jag vilka som sjunger, om man kan kalla det sjunga. Sara och Lina måste sjunga den hela tiden (de tycker truddelutten är bra alltså) och dessutom dansa dansen som hör till, där är Marie med på ett hörn också. Lyssnade på början i Linas gröna apparat och mina öron skrynklade ihop sig till två salladsblad som Sunes mammas öron gör när han är på hennes jobb och hälsar på.

+ Low
Här har jag inte heller nån aning om vilka pojkar det är som låtsassjunger men den här är fullkomligt fisdålig. Jag mår illa av alla darrande FUUUR och såntdär. Och vad är Apple Bottom Jeans? Låter jättelarvigt tycker jag. Fislarvigt.

+ Now U Hang Up
Denhär vet jag att Shayne Ward sjunger. Argh den är så jobbig och tjatig och videon sen! Stackars flicka som blir attackerad av detdär slemmet till kille och att hon dessutom måste låtsas att hon gillar att bli helt nermejad av honom gör det ju ännu pinsammare och fulare. Jäkligt dålig låt pluss jobbigt dålig video ärlikamed katastofus extremus.


Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0