Grekiskorna har koll på fäshion

Hittade ett vykort från Grekland ivägskickad av min ven Lina för ett ganska bra tag sedan. Jag blev lite fnissig av texten haha! "Hörde precis av min källa pappa att ni har fantastiskt väder där hemma, mulet, 11° c, mörkt tidigt på kvällen. Låter super!".
"Grekiskorna klär sig ungefär lika bra som myror kan simma. Förlåt, men alla kvinnor ser ut att handlat på M-huset eller Selma, jag har inte sett ett enda snyggt plagg hittils. Deras Hotspot klär sig nog ungefär som Nanny Fine..."

Kommentarer
Postat av: Ida

Nanny Fine i all ära ;)

2008-01-04 @ 10:49:50
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0