Bohemian rhapsody

image324


Har. Så. Ont. I. Magen. Blä på det. I alla fall, idag vare ensåndär hemstudiedag. Vi fick en uppgift igår att inreda en egen lägenhet för femtontusen. Sen får man ju massa räkningar och sån skit och så ska man ju ha krubb också. Hittils har jag inrett själva lägenheten, jag tror jag har pungat ut tiotusen så det är ju ganska bra. Den är så bohemisk och fin, hehe. Fast jag har ett litet dilemma. Det var vita linoliumgolv och vita väggar. Känns lite tråkigt och jag vet inte om jag gillar linoleum. Jag vill ha trägolv, det ska helst inte vara parkett utan något lite mer casual. Sen skulle jag vilja ha minst en röd vägg. Men jag vet inte? Känns det onödigt? 
Kom på att jag inte köpt några städsupplies, ooops alltså! Det får bli en sugare för damm och några trasor då. Sen köper jag nog trägolv och en skvätt färg. Fondvägg som var så fasligt modernt för några år sedan. Wohoo.

Sålänge kan ni njuta av mitt fina inspirationskollage ovan. Nåt såntdär har jag i min låtsaslägenhet. Grejerna kommer från Mio, Indiska, Ikea och Habitat.

Kommentarer
Postat av: Lina

hur har du råd kvinna! ;O Alla mina saker blev asdyra så jag hade inte mycket pengar till inredning...

2008-01-11 @ 09:46:48
URL: http://fejksmilet.webblogg.se
Postat av: Jeno

Lina: tja jag skippade onödiga saker som dator och teve och jag har svårt att tänka mig att du gjorde det. ;)

2008-01-11 @ 10:40:14
URL: http://slumpadebusigheter.blogg.se
Postat av: highheel

Snyggt kollage =)
/highheel.webblogg.se

2008-01-11 @ 16:35:31
Postat av: Ida

Jag vill också ha hemstudiedagar!!

2008-01-11 @ 17:12:35
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0