These are the good times that you'll miss

image345


Idag var det typ vår så då tyckte min pappa att det var dags för den årliga cykelinspektionen. Jag fick trampa runt lite utanför huset och min pappa tyckte att vi kunde höja sadeln och styret lite. Så lite längre har jag väl blivit. Det känns att våren är på gång nu, när man cyklar runt i bara tröja och gruset som snart ska sopas undan knastrar under däcket. Schweet.
På eftermiddagen promenerade jag och Sara, sen attackerade vi Lina och tvingade med henne ut. Sen satt vi i en lekpark, gungade och sådär. Det var schweet det med. Nu på kvällen har jag ätit glass med kolasås, åh jag tröttnar aldrig. Ha det fint,

er Jeno

Kommentarer
Postat av: Ida

Woohoo Ida såg Jeno cykla :D Borde inte du sluta växa snart? ^^ Du är ju typ dubbelt så lång som jag. För att låta gammal, jag kommer ihåg är du var en plutt! XD

2008-02-18 @ 13:53:48
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0