She's got that donkey paralyzed

Nu är jag hemma i lilla ministan igen. Det har varit en bra dag, kom hem med några prasslande påsar i alla fall! Fast mina fötter gör lite ont, trampdynorna ropar på hjälp eller nåt.

På centralstationen stod jag och mamma vid det där stora hålet nivet och kollade på tavlan för ankommande tåg. Vi hittade vårat tuff-tuff och skulle börja knalla iväg när någon plötsligt visslade väldigt högt! Det blev ganska tyst och det kändes lite konstigt för det var jättemycket peeps där. Men i alla fall, jag och mamma började gå igen. Då sa mami: "Dom... dom har stelnat?" och när jag kikade såg jag att alla typ frusit på plats! Alla stod helt still, det var jag, mami och kanske 15 pers till i hela jättehallen som rörde sig!
En kille i röd mössa hade frusit precis när han krängde av sig sin ryggsäck, en annan var mitt i ett steg och kollade ner på sin iPod. När jag och mami kollade lite mer ser vi att en massa fotografer stog uppe på dendär bron eller vad man ska säga, och några sprang runt med videokameror.
Sen visslade någon igen och allt fortsatte som vanligt. Alla går åt sitt håll som om inget hade hänt. Mamma tyckte att jag skulle fråga några pojkar i stuprörsjeans som stått och pratat och sedan frusit men dom var så söta allihopa så jag vågade inte.
Någon som vet vad som hände? För jag är helt lost.

Kommentarer
Postat av: maja

Nej gud vad tufft :D

2008-02-16 @ 23:01:41
URL: http://flygt.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0