Jenny goes wonderbaum

Det hela började när jag tränade franskafraser till min och Saras redovisning. Fraserna var om utseende och jag ville säga något mer om Sara än att hon bara hade kort, brunt hår och ögon och lite annat sånt, så Lina målade skickligt en tatuering på Saras handled, en spejsig Yin och Yang, lite eld och texten peace. Hon ville göra nåt klyschigt och jag tycker att hon lyckades väldigt bra.
Alla som har tatuerat sig fler än en gång säger att det blir som ett beroende och det kan vi bekräfta. Efter klyschan fick Sara ett hjärta med ett hemligt namn. Lite senare fick Marie ett bi med texten bee-atch och Amanda ett stängsel med texten In da hood och Nely en glödlampa med texten träskalle för hon är inte alltid så klyftig.

Jag fick en luktgran på ryggen. Kändes fint.

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0