Jag låtsas att jag är en stilexpert och listar de som hade finast kläder på sig på Elle-galan.

Det fanns många fint klädda och många fult klädda på Elle-galan igår. Jag tänkte lista de jag tyckte var finast. Precis som vanligt utan inbördes ordning.

image335

+ Lolita
Hej megafin klänning! Tror att den är från kanske inte så roliga Dolce&Gabbana men oh my buddha vad det här var sweet. Hurra för Lolita.

image336

+ Sahara Hotnights
Alltid fasligt coola. Bra att de fick ett pris!

image337

+ Bea Szenfeld
Seriöst, hur fräsig får man vara? Bea är alltid tjusig, alltid!

image338

+ Lina Borgenbring
(i mitten) Woohaa extremt spejsade ben och jag brukar inte tycka om när man har två färstarka accessoarer som matchar varandra "till en övrigt stilren och enkel outfit" som det brukar heta men ja det här var ju skitcoolt.

Hedersomnämnanden: Elin Kling, Karolina Skande, Eleonore Nygårds, Cia Jansson, Carina Berg. (Lite modemaffia där alltså)

PS. bilderna kommer från elle.se och stureplan.se

Kommentarer
Postat av: Lina

oh. tack kära du. det var roligt att höra.


Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0