I de prassliga påsarna

Ja det här var det jag tog med mig hem från Stockholm för en evighet sen. Nej men typ. Ehh.



Monki. Det var superrea, alla reaplagg 20 pix.



Gina Tricot. En fin body i fin Jeno-färg tycker jag.

 

American Apparel. Nu kan jag äntligen slänga min fula gamla svarta kofta. Kjolen är ljuv som en äggplanta och Lina har en likadan. Lina är som dendär Rachel Zoe, gör alla runtomkring sig till kloner av henne själv. Haha nej men jag köpte en likadan kjol i alla fall.

Och en sak till! På AA stod ingen mindre än milk i kassan. Det gjorde mig mycket glad! Lite skakis också, så blir det ibland för mig för jag är en mes! Höhö.

Kommentarer
Postat av: Lina

mäh jenny, milk stod ju i kassan när jag handlade på AA också ;O

2008-02-19 @ 11:50:32
URL: http://fejksmilet.webblogg.se
Postat av: Jeno

LINA: Nej det var inte hon det var en tjej som är ganska lik henne. ;)

2008-02-19 @ 12:09:40
URL: http://slumpadebusigheter.blogg.se
Postat av: highheel

Fina fynd!
highheel.webblogg.se

2008-02-19 @ 18:40:57
Postat av: umundu

snygga kläder :D

2008-02-25 @ 19:17:16

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0