Walks in to the room, feels like a big balloon



Hej! Idag är jag nästan, nästan frisk. Gick till skolan i alla fall! Det var idrott på eftermiddagen, orientering, lite kämpigt med förkylningen och så men jag sprang med två sjuklingar till (Amanda + Jessica) så det gick brabra.

Juste, måste förtälja om gårdagen... var som sagt sjuk men jag ville ändå gå på dansen, som började igår. Så jag gick på dansen och blev sådär obehagligt feber-varm redan på uppvärmningen.. aja. Jag försökte göra de där snurrarna på diagonalen men JAG KAN INTE SNURRA. And I hate it. Bläbläbläbläblä. Måste försöka lära mig. Man skulle snurra ett halvt varv men man snurrade ju ändå ett helt? GAH. Aja. Sen gjorde vi en pinig dans till den här låten. Hm. Dansen innehöll händer på asses (ens egna händer på ens eget ass alltså! ;) och lasso-svingning.  Aja. Whatevaahhh!

NU ÄR JAG HUNGRIG. Lasagne med spenat och varmrökt lax - here I come!

Puss / er Jeno


Kommentarer
Postat av: Zandra

ååå, den där dansen gjorde några på lägret.. den e ju huuur kul som helst!! + att de e en superbra låt!! :D

2007-09-05 @ 17:48:21

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0