Två klänningar rikare

Somsagt, Västerås idag. Huvudsaken var inte klädshopping utan gardinshoppping. Det tycker inte jag är så kul. Så jag smet iväg då och då. Det blev för min del två klänningar:



- Lila från Cubus. Jag känner ingen direkt sympati för den affären, men jag blev lite betuttad i den fina färgen. Helt i bomull och billig var den också! Kanske borde besöka Cubus oftare??




- Rutig från H&M Divided. Jag dögillar Divided. Så mycket tufft. Hehe. 

Båda klänningarna kommer passa ypperligt med långa tröjor under, en basvara jag äntligen skaffat nytt av. Två långärmade, svart och vit, från H&M. Bra där. Dessutom köpte jag ett nytt nagellack - lila! Yes. Förresten. Jag gick in på Vagabond och provade the shoes. Det skulle jag inte ha gjort! Nu är det bara dem som gäller. Jag MÅSTE ha dem. Det var som om jag var foten skon var byggd runtom. Och dessutom inbillar jag mig att jag faktiskt kan gå i dem. Hm.

Peace! 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Jätte söta!

2007-09-29 @ 20:56:58
Postat av: Madeleine

Väldigt fina. Gillar inte heller Cubus så mkt, men gjorde faktiskt också ett fynd där en dag:)

2007-09-29 @ 20:58:28
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0