The way I call

Yes yes yes! Jeno goes hästtjej! Nja, nästan i alla fall. Flickorna tar en ridtur inom den närmsta tiden. Fett kul det kommer bli! 2 timmar, fem flickor, fem hästar. En lärare, en till häst. En Jeno, en livsfarlig alternativt helt underbart charmant pålle. FETT SCHYSST.

Föreläsning idag, en bra sådan, bra teacher. Jag gillar softa föreläsningar, mycket lättare att komma ihåg istället för när någon nästan läser innantill *host*. Jag vet inte varför. Hm. Aja. Pluggade franish, måste göra någon form av små gubbar som jag kan ha som stöd när jag berättar om deras nationalitet. Har en teori, kan bli nice!

Dans ikväll, jiho! Den här gången ska jag fan snurra tårna av mig. Yeah. Puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: Marie

hehe, ja det ska bli Skit kul! Var det "Vaniljbulle" du ville att din häst skulle heta? ;)

2007-09-11 @ 17:08:20
Postat av: Ida

Hästar är läskiga

2007-09-11 @ 17:18:54
Postat av: Sara

det kommer att bli så skoj! hoppas dom svarar snart ;)

2007-09-12 @ 16:17:17
URL: http://forceman.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0