Rap chickatchick aah smack

Hej ungar! Idag var jag i skolan! Jag pluggade! Jag åt lunch! Jag hade basgruppsamling! Jag åkte hem! Med Marie! Jag kom, jag såg jag SEGRADE.

Mami gjorde världens godaste äppelpaj igår och det blev ganska mycket över så jag har mumsat på en bit. Kanske ska ta en bit till? Och dränka den i vaniljsås. Mmmhmmm! Jag älskar äppelpaj. Nästan lika mycket som jag älskar muffins. Blåbärspaj är också supergott, och köttfärspaj! Haha.

Förresten har jag och Amanda hittat på världens tuffaste hälsning. *chickatchick aahh* Höhö! Ikväll ska jag scanna in en sak jag lovade Marie att lägga upp på bloggen. Puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: Umundu

coolaste hälsningen ;) :D

2007-09-17 @ 17:04:25
Postat av: Marie

hähä, jaså du, jag hade sån tur att få cykla hem med Jeno!! ;) Nu får du ta och scanna scanna xD

2007-09-17 @ 19:48:03

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0