Project Runaway vs Heroes

PANIK. I-LANDSPROBLEM. HYSTERI. Kalla det vad du vill men jag har en kris. Heroes börjar idag och jag måste se det. Hur många pris har det inte vunnit i USA liksom? Verkar svinigt bra. Aja, here's the problem: kära Project: Runaway går precis samma tid. Jag vet ju vem som vinner men jag vill ändå se de här sista finalavsnitten, vill ju se allas kollektioner juuh! Blä. Vad ska jag titta på då?? Att spela in is not an option, våran vhs är komplett kaputt (nästan i alla fall) och dvd:n kan inte spela in. ARG BLIR MAN.

UPDATE: Yesssss, PR går i repris på fredag. Skrev upp det för att inte glömma bort. Då sitter jag bänkad!

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0