Nu har jag smakat.

Okej, sushi = gött. Nu vet jag. Blir definitivt fler gånger, måste kanske vänja mig lite mer men det var en bra start! Jäh.
På eftermiddagen susade jag och mor ner på st-st-stan för att mami hade spottat en tjusig sjal. På Åhléns spottade jag ett hott plommonstop, 149 pix. Hm, tåls att tänkas på.. Hatt is the shit men har jag råd att köpa fyra huvudbonader på en månad? Nä, inte om jag ska ha råd att rida också. Mina cash är liksom nästan slut. Blir väl nästa månad dååh! 

Förresten, big news här! Jag tappade tredjedelen av tanden till slut. Two down, one to go...  

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0