Massa namn

Jag är fast i listträsket yet again!

DITT GANGSTANAMN
(första 3 bokstäverna från ditt första namn+izzle)
Jenizzle

DITT DETEKTIVNAMN
(favorit maträtt och djur)
Pasta Hund

DITT SÅPOPERANAMN
(mellannamnet och favorit tv program)
Elisabeth Greys

DITT STAR WARSNAMN
(de första tre bokstäverna från ditt efternamn och två första bokstäverna från ditt förnamn)
Selje

DITT HJÄLTENAMN
( favorit färg och favorit dricka)
Orange Pucko (meh)

DITT ARABNAMN
(två första bokstäverna i ditt första namn, tre sista bokstäverna i ditt mellan namn och de fyra första bokstäverna i ditt efternamn)
Jenthselg

DITT SPÖKNAMN
(svarta och namnet på ditt/dina husdjur)
Svarta Max

DITT FÖRSVARSNAMN
(din pappas mellan namn)
Oskar

Kommentarer
Postat av: Ida

Hur kan du dissa vindruvor? :O

2007-09-28 @ 22:15:20
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0