Krokodilbikini!

TRÖTT!

På morgonen tog vi skolfoto. Lina brakade en låda som hon stod på. Det var läskigt men jag tror bilden på oss (besta basgrupen) blev fin. Jag sa krokodiiilbiiikiiiniii, det är det bästa ordet. Och för att alla skulle bli lite fnissiga slängde jag in att Amanda är allergisk mot plastplåster också. Ha ha ha.
På eftermiddagen var vi på Enavallen och friidrottade. Det var fun! Jag slog rekord (personligt, that is) i 60 meter! WEHO! Hurra för moi! Men sen började jag frysa som en marackas. Men jag tycker i alla fall att idrott är skojsilojs, har jag i alla fall börjat  tycka nu! Wehoo! Hurra för moi!

Förresten har jag och flickorna kommit på massa skojsiga hälsnigar/ramsor med varandra. Nelly och jag måste bara finslipa lite. HÖHÖÖHÖH.

Ikväll ska jag dansa, om jag orkar. Klart jag gör. VAR HURTIG NU GRANO. Puzzah sålänge!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag är HELT sluut efter enavallen :) orkar knappt gå ;D

2007-09-18 @ 17:16:34
Postat av: Ida

Det är nästan som en liten tävling; vem kommer på roligaste meningen att säga framför kameran ;)

2007-09-18 @ 17:48:55
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0