Jeno goes matstylist?

Okej, here's the deal. Nu vet jag precis vad jag ska bli när jag blir stor. MATSTYLIST. Hur mysigt kan det bli? En enkel addition för att ni ska förstå. Jeno + mat + styling + foto = oslagbart! Kommer bli gryyymt. Och dessutom ett yrke jag absolut kan bli ensam om att vilja bli i skolan.
- Vad vill ni bli när ni blir stora, barn?
- Brandman!
- Pilot!
- Veterinär!
- MATSTYLIST!
Höh. Fatta, styla mat, fixa snygga talrikar och grejs, jaga delikatesser i massa små minibutiker, lägga upp och fota, schyssta till lite, fota igen. Få en fet lönecheck. Eller man kanske inte tjänar bra? Äh, skitsamma. Jag har hittat mitt kall.

Kommentarer
Postat av: Ida

Kan man verkligen bli matstylist? :O

2007-09-16 @ 19:59:27
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Jeno

Ida: öh, ja. Vem tror du stajlar maten i alla recepböcker, recept till tidningar och shit? MATSTYLISTEN! :D

2007-09-17 @ 14:18:13
URL: http://slumpadebusigheter.blogg.se
Postat av: Marie

Hähä, låter trevligt, hm.. kanske något att tänka på? Jag tycker iallafall om att duka xD skojja, jag tror jag ska bli något som är mera "jag" ;)

2007-09-17 @ 14:56:45

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0